Změny v životě

Znáte to, když se zaseknete v určitém místě a nevíte kam dál? Bojíte se udělat změnu? Může se to týkat čehokoliv - nejste spokojeni se společností, kde se nacházíte, ve vztahu, v práci nebo ve škole. Ten poslední případ se momentálně týká mě.

Už 2 roky studuji sociální práci. Od střední to byl můj sen - pracovat s lidmi. Byla jsem ráda, že na té škole jsem. Učení jsem se vždy věnovala pečlivě, bavilo mě se učit psychologii, pedagogiku, právo nebo třeba sociální politiku. Ano, učit mě se to bavilo, ale převést to do praxe už je něco jiného. Od prváku vykonávám řadu školních odborných praxí a je mi jasné, že už od té první mi bylo jasné, že tohle není pro mě. A stejně na to škole jsem až do teď - konec druháku. Konečně jsem si dokázala přiznat, že to není to co chci a i když mi zbývá jen rok, tak končím. Důvody proč jsem to neudělala dřív pořádně nevím. Co na to řeknou ostatní? Přítel? Rodina? Ano, to jsou možná ty důvody.. že nechci vzdát něco, co jsem začala dělat. Nerada nechávám věci nedodělané. Ale proč dodělávat ročník, když se tomu věnovat nechci? Jsem ráda, že jsem to rozhodnutí učinila i když to teď znamená, že nevím co bude dál. Nemám momentálně žádný sen, žádné studium a hledám si práci. A jakou práci? To sama také nevím. Jsem člověk, kterému nevadí dělat jakákoliv práce, takže tohohle se nebojím.

Časem bych se ráda našla, to co mě bude bavit a naplňovat. Už delší dobu vím, že mě zajímá celé oblast fitness, zdravého životního stylu a starání se o své tělo. Ráda bych se tomu jednou věnovala naplno a pomáhala ostatním. Teď se zaměřuji sama na sebe a pouštím se do budování krásného a zdravého těla. O mém příběhu, kdy jsem přibrala a spadla do záchvatovitého přejídání, zase někdy jindy. :)

Lucy

2 komentáře:

  1. I když pozdě, tak přece... je to velký krok a úplně tě chápu :) V tom co píšeš, se docela vidím i já... Můj se na ZŠ bylo jít na Obchodní akademii, tam jsem se taky dostala, udělala maturitu, ale přesto jsem tu školu nesnášela teda hlavně účetnictví, daně matiku....., teď jsem zaměstnaná jako mzdová účetní... nesnáším účetnictví a nebaví mě to, chtěla bych taky dělat úplně něco jiného, ikdyž pořádně nevím co.....

    Fitnes, zdravý životní styl, ZP.... to je mi taky hodně blízké.

    Budu se těšit na další tvoje články :)
    Pokud budeš chtít, můžeš navštívit můj blog a třeba se i inspirovat... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee tak to máme podobné 😊 Nemám za SŠ přímo obchodku, ale informatiku v ekonomice a také jsem maturovala z účetnictví a fakt jsem to neměla ráda.. to Tě obdivuju, že v tom pracuješ, ještě když Tě to nebaví :/ přeju Ti ať taky časem najdeš něco co Tě bude bavit 😊
      U Tebe mě zaujali recepty, jídlo a i tipy na knížky ❤️ takže určitě zavítám častěji 😊

      Vymazat

Změny v životě

Znáte to, když se zaseknete v určitém místě a nevíte kam dál? Bojíte se udělat změnu? Může se to týkat čehokoliv - nejste spokojeni se spole...